Ви тут: Головна Ресурси Сервіси

Реорганізація Інституту суспільства

На підставі рішення засідання Вченої ради від 26 травня 2016 року структурний підрозділ трансформується шляхом поділу на:

 

Сервіси

logo-gmail          https://www.google.com/a/kubg.edu.ua

 Корпоративна пошта Gmail надає такі можливості:

  • проглядання обговорень. Gmail відстежує окремі «обговорення» — початкове повідомлення з ланцюжком відповідей на нього;
  • автозбереження. При редагуванні повідомлень кілька разів на хвилину виконується автоматичне збереження «чорнової» копії, для запобігання втраті даних у разі виключення живлення або інших збоїв;
  • розвинений список контактів. Для кожного співрозмовника можуть задаватися фотографія, адреси і телефони. Адреса електронної пошти автоматично підставляється в рядок «кому» по імені користувача, набраного навіть частково;
  • пошук по вмісту листів і прикріплених файлів. Дозволяє швидко знаходити потрібний лист за ключовими словами, що надзвичайно важливе при великому доступному обсязі пошти;
  • вбудований чат. Повідомлення можуть доставлятися не тільки за допомогою поштових протоколів, але і через протокол jabber, завдяки чому користувачі можуть обмінюватися миттєвими повідомленнями.

 

wi-fi

 

Університет надає безкоштовний доступ до інтернет мережі Wi-Fi.

 

 

PhpMyAdmin-Logo          http://apps.kubg.edu.ua/ClaimService/

Електронний журнал заявок Київського університету імені Бориса Грінченка надає можливість співробітникам Університету зробити запит на отримання технічної допомоги.

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Ресурси Сервіси